Wednesday, August 15, 2007

Yag Yakma Formulu

Vucudunuzdaki yaglardan kurtulmaya ne dersiniz?

Sizlere Suna Dumankaya'nin formulunu vermek istiyorum. Ustelik bu formul yaglari yakmakla kalmiyor metabolizmayi da hizlandiriyormus. (Kendim denemedim ama Suna Dumankaya'nin formulune guveniyorum.)

"1 adet ananas, 1 tutam taze nane, 1 tatlı kaşığı ceviz yağı ve badem yağı, 1 limon ve az miktarda bal. Ananası soyup, dilimleyin. İçine nane, ceviz yağı, badem yağı ve 1 adet kabuğu soyulmuş limonu ekleyip, blender'dan geçirin. İsteğe göre bal ilave ederek buzdolabında saklayın. Sabah akşam tok karnına birer bardak için."



7 comments:

Anonymous said...

Ciddisin dimi şeker bunca şeyle nasıl yakılır ya :)

Anonymous said...

Baharcim ellerine saglik ne kadar güzel olmuş blogun:)Keşke vaktim olsa da oturup hepsini bir seferde okusam!Ancak emin olabilirsin ki sık kullananlara eklendi:)Her konudan eklemiş olman harika.Sadece bir şey eksik...güzel resmin:)Öpüyorum,
SEvgiyle kal,Çİmen

Ozgur Gercek said...

baharrrcccıım merhabaa:) ben geellddiimmm :)) tatlım iyi hoş ama bende yağ pek yokki, yağ yapmak için de bir formül versennee :)) şimdi dayak yiycem biliyorum :)

baharistan said...

Edacim, dener denemez haberini vericem:) Metabolizma hizlandirici bir formul var onu denedim mesela. Gercekten ise yariyor. Tek sorun icinde limon oldugu icin tansiyomu dusurmesi olmustu:( Ben kisin kilo alip yazin verenlerdenim. O yuzden donem donem basvuruyorum bu formullere. En kisa zamanda yayinlayacagim.

baharistan said...

Cimencigim coook sevindim ziyaretine. Aslinda resmimi eklemeyi dusundum ama nedense sonra cekindim biraz. Belki daha sonra eklemeye baslarim. Bu arada "Pink Martini" dinledikce "ne yapiyor Cimen acaba?" diyorum kendi kendime. Guzel bir hatira oldu:)

baharistan said...

Chidocugum hosgeldin ve ne kadar mutlu ettin:)
Sende haklisin herkes yaglardan muzdarip degil tabi:)
(gerci kilo almak istedigini de sanmiyorum, gayet hos gorunuyorsun resimlerinin hepsinde)
Yine de bir kac tuyo benden sana:
- Bol bol pilav, makarna ve kuru meyva ye,
- Corba, salata, yumurta ve sut gibi sivi gidalardan uzak durmaya calis cunku kalori icermeyen bu gidalar erken doyuma yol aciyormus.
Ayrica daha once duydugum puding formulu vardi.
Çikolatalı puding: Bu sayede vücuttaki kan istediği protein ve mineralleri alır. İngiliz Sağlık Bakanlığı, kilo kaybı yaşayanların günde 3 kez 1 hafta boyunca puding yemesini tavsiye ediyor.
Gunde 3 kez nasil yenir onu da bilemiyorum ama:(

Saglikli olalim da uc bes kilo az ya da fazla ne farkeder di mi?

baharistan said...

Edacigim,
Arastirdim ama bulamadim isyerimdeki bilgisayarimda. Evde de olacakti. Yarin yaziyorum hemen metabolizma hizlandirici formulu....