Tuesday, August 21, 2007

Taklit Diziler Furyasi...

Su siralar dikkatinizi cekti mi bilmem ama bir dizi var ekranlarda; Kavak Yelleri...
Kendileri genclik dizisi olurlar ama kopya. Aranizda cnbc-e' de yayinlanan "Dawson's Creek" adli diziyi bilenler varsa zaten onlarda farketmislerdir. Ben muptelasiydim bu dizinin. Hani Katie Holmes'un ilk zamanlari ekranda...
Diger bir dizide su an yaz tatilinde olan "Doktorlar" adli dizi. Onun da "Grey's Anatomy"nin kopyasi oldugunu hemen herkes ya biliyor ya da cokton duymustur etraftan.
Simdi soruyorum sizlere bu dizelerin kopyalarini yapmak icin izin alinmis mi bu bir.
Ikincisi ise hic mi dogru duzgun dizi senaryosu yazabilen biri yok ulkemizde de bize taklitleri izletiyorlar????

Emin olun bu, bir kitabi okuduktan sonra filmini izleyip hayal kirikligina ugramaktan daha kotu bir duygu....

4 comments:

Anonymous said...

Aynen öyle canım dijitürkde orjinallaerini izliyoruz hatta yıllar önce usade cekilen kavak yelleri yeni genclik dizimiz var ya o bile çalınma. Yalnız eğer izin alınmadıysa bir şikayet edilse ne para kaldırırız varya Baharım amanın diyorm ben sana

Anonymous said...

Canım ne cici şeyler ellerine sağlık bana da beklerim kristaller eminim ilgini cekecektir kategorilerden tak takıştır kısmına göz atmanı rica ederim.Sevgiler Eda Suner

baharistan said...

Sikayet etsek mi:)

Ozgur Gercek said...

yok yok sikayet etmeyin, o dizinin senaryosunu benim arkadaşımın eşi yazıyor :) guzel dizi ama di mi :))