Thursday, August 16, 2007

Fit Flop Cilginligi


Simdi yazacaklarimdan sonra diyeceksiniz ki bu kiz kafayi zayiflamakla bozdu bu aralar. Ama oyle degil durum. Sadece bu tarz haberlere rastlayinca dayanamiyorum ve hemen paylasmak istiyorum ki bu haber bence cook ilginc.

Adamlar ne yapmis etmis (nasil yapmislarsa artik) bacak ve kalçaları şekillendirip selülitleri giderdiği iddia edilen Fit flop'lari uretmisler. İngiltere ve ABD'de yok satıyormus!
Spor yapmaya usenenlerin cok sevinecegi bir haber bu:)
Nasil yapiyor bu isi fit floplar?
South Bank Üniversitesi'nin biyomekanik uzmanlarınca tasarlanan Fit flop'ların özel aratabanlarının yüründükçe ayağı destabilize ederek (sabitleyerek) ayak ve bacaklardaki kasların gerilmesine neden olduğu ve yağ yakan kas liflerini harekete geçirdiği söyleniyor. Dünya basını Fit flop'ların gerçekten işe yarayıp yaramayacağını tartışıyor son günlerde. Sonuçları almak için henüz erken ama kulağa da çok hoş geliyor aslında. Ne dersiniz?

Urun http://www.runningbare.co.uk/acatalog/asic_trainers.html sitesinde 36 pound' a satiliyor.
http://urun.gittigidiyor.com/Bir-Terlik-Selulitleri-Azaltabilir-mi_W0QQidZZ5658196 sitesinde ise 180 YTL. ( Bu sitede ki acik arttirma kapanmis simdilik)

Internetten almak istemeyenler biraz beklemek zorunda cunku fit floplar 2008 yilindan itibaren Turkiye'de.

3 comments:

Anonymous said...

Ben yinede sevemedim bunları ya

Anonymous said...

Baharcım sağol desteğin için canım benim. sna cevap yazdım bakarsan sevinirim.

baharistan said...

Haklisin Edacigim ne kadar da kaba gorunusluler di mi? Gorunce bende oyle dusundum ama ozellikleri oldugu icin bolgumda yayinladim.
Bu arada metabolizma hizlandirici formulu buldum. Diyetisyen Selahattin Donmez'e ait. Ben denedim. Gercekten etkili bir formul:
İçindeki Malzemeler

1 elma
1 limon
1 kuru dal tarçin
1 tatli kaşığı tane karabiber
1 tatli kaşığı karanfil
2 veya 3 litre su

Yapılışı: Elma ve limonlar 4 eşit parçaya kabuk ve çekirdekleri ile bir kaba konulur. İçine karabiber, tarçin, karanfil eklenir. 2 veya 3 litre suda kaynatılır. Sonra karışım iyice süzülür ve bir kaba konur.

Kullanılışı: Günde 3 defa öğün sonrasinda sicak olarak içilmesi önerilir. "