Wednesday, December 19, 2007

Kurban Bayrami

Aslinda blogumu bayram tebrigi yazmak icin acmistim ama birden dusundum de aslinda neler var neler icimden gecirdigim. Biraz huzunluyum sanirim. Turkiye'de olsak ailelerimizle birlikte olmanin sevincini yasiyor olacaktik. Malesef "Bayram" buralara pek ugramiyor. Adi var duyuyoruz ama kendi yok. Ne bir heyecan var ne oyle insanin icini kipir kipir eden bir duygu.
Simdi geriye donup bakinca en cok universite tatil olur olmaz aksam otobuse binip sabah aileme kavustugum bayramlari sevdim sanirim. Bavul hazirliklari yapilir,bazen butceye uygun ufak hediyeler ve bir kucak dolusu heyecan konulurdu. Eve gider gitmez ailece hep beraber yapilan kahvaltilarin tadi hic birseyde bulunamadi.

Karamsarlik mi bu yaptigim ???? Bence degil. Sadece Bayram oldugunu bilip hic hissetmemenin ustune bir de boyumu asmis hasret eklenince duygularimi kontrol edemedim. Hepsi bu!!!

Bugun calisiyoruz. Yarin ise tatil. Ve ben tadini cikaricam tatilin emin olabilirsiniz:) Oyle butun gun mizmizlanacak degilim. Ama bu konu ile ilgili bir iki sey daha soylemeden gecemeyecegim;

hani "Bayram" ya yarin; ailenizde kim varsa kucuk, buyuk gidin sarilin, opun ve kucaklasin. Onlarla birlikte olmanin tadini doyasiya yasayin.

Kurban Bayrami'niz kutlu olsun...

No comments: