Wednesday, December 5, 2007

Bir Garip Durum!!!

Sabahlari yediye on kala servis bizi evimizin onunden aliyor. Bugun sabah cikarken elime kahvalti icin hazirladigim poseti aldim. Elimi kolumu sallayarak indim asagiya.Ve servise bindik. Iste o zaman farkettim; cantami evde unutmustuuuum!!! Ama once kucuk capta bir panik yasadik. Cop torbasini da elime almistim sonra atmasi icin esime vermistim. Acaba cantami da mi ona verdim ve cople attik ??? diye zipladik:-( Sonra oyle bir sey olsa fark edecegine karar verdik. Ve simdi isteyim! Aksam gidince bakalim gercekten de evde mi birakmisim???

Aslinda olur boyle seyler biliyorum ama ne bileyim bir garip hissettim nasil bir dalginliksa artik. Sanirim havalar yuzunden. Cunku hep yorgun, hep uykulu vaziyette dolaniyoruuum...Bayram da kac gun tatil olacak burada acaba? Bayramin sadece 1. gunu olursa cok uzulecegimiz kesin. Merakla bekliyoruz!!!

No comments: