Tuesday, November 13, 2007

SUPER BIR SAMPUAN!!!!SALERM


Iste sampuanim: SALERM ve bu da hikayesi:)Saclarimda yaklasik dort, bes ay boyunca inanilmaz bir dokulme oldu. Epeyce azaldi. Cesitli serumlar, sampuanlar denedim ve hic bir degisiklik olmadi. Bir de oyle mat gorunuyorlardi ki anlatamam.Butun bunlari bir sampuanin degistirecegi aklima bile gelmezdi. Evimizin bulundugu sokakta bir Turk kuafor var. Arada bir fon cektirmeye giderim. Cok onceleri saciniz cok dokuluyor size bir sampuan onerecegim dedi.Bende dinledim ama acikcasi sadece dinlemis olmak icin. Hic taninmamis mahalle arasi bir kuafor hic tanimadigim bir markanin sampuanini almami istiyor. Ustunde bile durmadim. Simdi baska seyler kullaniyorum deyip gecistirdim. Bir kac unlu markanin sampuanini, serumunu denedim. Hic bir degisiklik olmadi. Yaklasik bir ay once tekrar gitmistim kuafore laf lafi acti yine ayni sampuani israrla tavsiye etti. Bende bu defa denemeye karar verip aldim.Bir ay oldu ve inanilmaz bir sekilde dokulmesi durdu ve ustelik isil isil parlamaya basladi saclarim.Dokulen saclar icin olan spray, ampul, sampuan setini almadim sadece sampuanini alip kullandim.Ve sonuc mukemmel!!! (kucuk bir hilesi var ama sampuanlandiktan sonra saclarinizin sadece uclarina derinize kesinlikle degdirmeden sac kremi uyguluyorsunuz biraz- kolay taranmasi icin)Bunun ustune sampuani sizlere tavsiye etmek farz oldu :)Kotu haberse Turkiye’de yok. Ama ebay’den getirtebilirsiniz. Her kurusuna degecektir!!!Ebay'de urunu incelemek icin asagidaki linke tiklamaniz yeterli.http://item.express.ebay.com/Health-Beauty_Hair-Care-Color__SALERM-BIOKERA-SPECIFIC-FALLING-HAIR-SHAMPOO-10-8-Oz_W0QQitemZ9517465251QQihZ003QQddnZHealthQ20Q26Q20BeautyQQadnZHairQ20CareQ20Q26Q20ColorQQptdiZ589QQddiZ1278QQcmdZExpressItemSalerm Biokera Specific Falling Hair Shampoo 10.8 Oz. (1714) Biokera Specific Falling Hair ShampooGinkgo Biloba ExtractSalerm'in diger sac tipleri icin olan urunlerini incelemek icin:http://www.beautyofnewyork.com/shopping/product_list.php?p_code1=8&p_code2=28

2 comments:

Anonymous said...

İyide kuzum bitince getir getir nereye kadar dimi şeker

baharistan said...

Edacim yogun sac dokulmesi var ise bir adet buyuk boy sampuan yeterli olur inan ( buyuk boy urun yaklasik 5-6 ay kullaniliyor ustelik).Surekli getirtmek gerekmeyecektir. Kullandigim icin gonul rahatligi ile oneriyorum.Super bir urun...