Friday, November 23, 2007

SATIN ALMAMA GUNU:GUC TUKETICIDE OLMALI!!!!

24 Kasim’i ben hep Ogretmenler Gunu olarak bilirdim. Simdi bir de; “ Satin Almama Gunu” oldu. Yilda bir gunu hic bir sey almadan gecirmek…Bakalim bunu kacimiz becerebilecek!!!

Tuketiciler Birligi Genel Baskani Av. M. Bulent Deniz konuyla ilgili yaptigi aciklamada su goruslere yer verdi:"Ilk kez 1992 yilinda Kanada’da gerceklestirilen Buy Nothing Day/Satin Almama Gunu (SAG) etkinlikleri ile kuresellesen ekonomik duzen ve ozellikle reklamlar ve medya araciligi ile topluma yerlesen tuketim kulturune karsi set olusturarak, tuketim olgusunda kontrolun tuketicide oldugu vurgulanmaktadir.Konserler, alisveris merkezlerinde alisveris yapilmayan bolgelerin olusturulmasi, kredi kartlarinin imha edilmesi gibi etkinliklerle tuketim cilginligina dikkat cekildigi bu kampanyaya 2002 yilindan bu yana, Tuketiciler Birligi’nin girisimleriyle ulkemiz tuketicisi de katilmaktadirTuketiciler Birligi, ulkemizin de dahil oldugu SAG etkinliklerini desteklemekte olup ulkemiz tuketicisini bu kampanyaya destek olmaya, 24 Kasim 2007 tarihinde, 24 saat boyunca hicbir sey satin almayarak gucun ve kontrolun kendisinde oldugunu gostermeye davet etmekte ve tuketiciye sunu sormaktadir: “24 saat boyunca hicbir sey satin almamayi basarabilir misiniz?"
www.tuketiciler. org

No comments: